Παρασκευή, 1 Μαΐου 2009

Graffiti’s στον περιβάλλοντα τοίχο

Τρεις μαθητές, οι δύο από το σχολείο μας και ένας φίλος τους από το λύκειο της Γιάννουλης, εκμεταλλεύτηκαν τις διακοπές του Πάσχα και ανέλαβαν να ζωγραφίσουν με graffiti’s τον τοίχο του προαυλίου. Έναν ολόφρεσκος τοίχος ο οποίος άρχισε δειλά δειλά να γεμίζει με κάθε είδους συνθήματα, ποδοσφαιρικά έως και …αναρχοαυτόνομα. Ζήτησαν και πήραν την έγκριση του Δ/ντή κου Αθ. Παπαθανασίου, αγόρασαν τα σχετικά χρώματα και σπρέι και επιδόθηκαν στο έργο τους. Πρόκειται για τους Γιάννη Σπηλιώτη, Γιώργο Πούλιο της Α’ τάξης και το φίλο και συμμαθητή τους από το Λύκειο της Γιάννουλης, τον Νίκο Γκόλτσο.
Πολλά από τα παλιά graffiti’s χάθηκαν, λόγω της ανακατασκευής του προαύλιου χώρου και του περιβάλλοντος τοίχου. Για αρκετό διάστημα ο τοίχος ήταν …καθαρός, ώσπου άρχισαν να προβάλλουν συνθήματα με σπρέι. Η ασχήμια ήταν φανερή, όταν αυτά γράφονται από μεμονωμένους και δεν εκπροσωπούν κάτι. Έτσι, οι τρεις μαθητές, είδαν το …κενό χώρου, το άδειο κάδρο και αποφάσισαν να αφήσουν το στίγμα τους με τις πινελιές τους. Τέτοια έργα, έχει αποδειχτεί ότι γίνονται σεβαστά από τους υπόλοιπους μαθητές-συμμαθητές. Μακάρι να μείνουν έτσι, ή κάποια άλλη χρονιά, άλλα παιδιά να εμπλουτίσουν ή και να ανανεώσουν τα graffiti’s.
Ας δούμε τα έργα τους, μέσα από τις φωτογραφίες.

Μέρος του τοίχου πριν


Ο ίδιος τοίχος μετά, με τη σύνθεση του Γιάννη




Η ίδια σύνθεση από άλλη οπτική γωνία



Λεπτομέρειες της σύνθεσης





Η δεύτερη σύνθεση, από το Νίκο


και από άλλη οπτική γωνία




Λεπτομέρειες






Η τρίτη σύνθεση, από το Γιώργο


και από άλλη οπτική γωνία




Λεπτομέρειες



Ο Δ/ντής του σχολείου υπέδειξε στα παιδιά και άλλες γωνίες ή τμήματα του τοίχου προς ...εκμετάλλευση και αυτοί εξέφρασαν την επιθυμία τους να τις καλύψουν με πινελιές, με την πρώτη ευκαιρία. Περισσότερα για τους καλλιτέχνες, τις σκέψεις, τα έργα και το ...βιογραφικό τους, σε επόμενη ανάρτηση. Αναμείνατε στην ...οθόνη του υπολογιστή σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τι λένε για το 2

"Όπως και να το κάνουμε, αν φέρουμε την σύγκριση σε ποδοσφαιρικά κριτήρια, αν το 1o Λύκειο αντιστοιχεί στην Ρεάλ Μαδρίτης, το 2ο Λύκειο είναι η Μπαρτσελόνα, με ότι κι αν σημαίνει ο σύλλογος αυτός για την Καταλονία, σε σχέση με την βασιλική Ρεάλ. Ήσασταν το Λύκειο του λαού κι αυτό, πώς να το κάνουμε, γοητεύει”.

Ρήση απόφοιτου του 1981 του 1ου Λυκείου

Το ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ μας

- Ένας ιστοχώρος για ένα διαρκή διάλογο -χωρίς επίλογο- από …μηδενικής βάσης. Ένας ιστοχώρο όπου, μαθητές και καθηγητές, δια-λογιζόμαστε, συλ-λογιζόμαστε, ανα-λογιζόμαστε. Ένας ιστοχώρος συνάντησης και ανταλλαγής απόψεων, ιδεών και προτάσεων, για ενημέρωση, πληροφόρηση, κατά της παρα-πληροφόρησης.
- Συν-διαλεγόμαστε, Συμ-μετέχουμε, Συν-εργαζόμαστε και αποκτούμε τη δυνατότητα και ικανότητα να οσφραινόμαστε …χρώματα, να γευόμαστε …χάδια, ν’ αφουγκραζόμαστε …αρώματα, να βλέπουμε …νοστιμιές, ν’ αγγίζουμε …ήχους.
- Γιατί, θεωρούμε πως χρήσιμον είναι να παρατηρεί κανείς τη λεπτομέρεια μέσα στην ολότητα, να ξεχωρίζει τη γοητεία μέσα στην ασχήμια, να προτιμά την ομορφιά από τη χρησιμότητα, τη χάρη από την αποτελεσματικότητα.
- Δρω γιατί Aντιδρώ, Μετέχω και Συμμετέχω είναι το σύνθημά μας.

'Ιτε παίδες. Γράφουμε, Ανα-γράφουμε, Συγ-γράφουμε και αποστέλλουμε το δικό μας κείμενο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: 2genlyklar@gmail.com, για δημοσίευση.