Σάββατο, 14 Νοεμβρίου 2009

Χάριν Παιδ(ε)ιας 003

Βλέποντας τη νέα στήλη -χρήσιμη και αναγκαία για να μην υπάρχει το άλλοθι της άγνοιας για κανέναν- αναρωτιέμαι: έχουν οι δάσκαλοι κάποιο σύστημα διδασκαλίας ή αρκούνται μόνο στη διδασκαλία του συστήματος;


Από τον α...παπα!

2 σχόλια:

EiRiNi είπε...

ελπιζουμε για το πρωτο, αλλα μαλλον ισχυει το δευτερο...Αλλα ευτυχως υπαρχουν και οι εξαιρεσεις στον κανονα.. Ελπιζω να γινω μια εξαιρεση και γω στο μελλον...
Αληθεια ποσο μας φοβιζει και συναμα μας τρομαζει εμας τους μελλοντικους αυτο....:/

2ο ΓΕΛάρισας είπε...

@EiRiNi: αντισταθείτε. Εμάς εμπιστευόμαστε και σε σας ελπίζουμε

Τι λένε για το 2

"Όπως και να το κάνουμε, αν φέρουμε την σύγκριση σε ποδοσφαιρικά κριτήρια, αν το 1o Λύκειο αντιστοιχεί στην Ρεάλ Μαδρίτης, το 2ο Λύκειο είναι η Μπαρτσελόνα, με ότι κι αν σημαίνει ο σύλλογος αυτός για την Καταλονία, σε σχέση με την βασιλική Ρεάλ. Ήσασταν το Λύκειο του λαού κι αυτό, πώς να το κάνουμε, γοητεύει”.

Ρήση απόφοιτου του 1981 του 1ου Λυκείου

Το ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ μας

- Ένας ιστοχώρος για ένα διαρκή διάλογο -χωρίς επίλογο- από …μηδενικής βάσης. Ένας ιστοχώρο όπου, μαθητές και καθηγητές, δια-λογιζόμαστε, συλ-λογιζόμαστε, ανα-λογιζόμαστε. Ένας ιστοχώρος συνάντησης και ανταλλαγής απόψεων, ιδεών και προτάσεων, για ενημέρωση, πληροφόρηση, κατά της παρα-πληροφόρησης.
- Συν-διαλεγόμαστε, Συμ-μετέχουμε, Συν-εργαζόμαστε και αποκτούμε τη δυνατότητα και ικανότητα να οσφραινόμαστε …χρώματα, να γευόμαστε …χάδια, ν’ αφουγκραζόμαστε …αρώματα, να βλέπουμε …νοστιμιές, ν’ αγγίζουμε …ήχους.
- Γιατί, θεωρούμε πως χρήσιμον είναι να παρατηρεί κανείς τη λεπτομέρεια μέσα στην ολότητα, να ξεχωρίζει τη γοητεία μέσα στην ασχήμια, να προτιμά την ομορφιά από τη χρησιμότητα, τη χάρη από την αποτελεσματικότητα.
- Δρω γιατί Aντιδρώ, Μετέχω και Συμμετέχω είναι το σύνθημά μας.

'Ιτε παίδες. Γράφουμε, Ανα-γράφουμε, Συγ-γράφουμε και αποστέλλουμε το δικό μας κείμενο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: 2genlyklar@gmail.com, για δημοσίευση.