Πέμπτη, 16 Σεπτεμβρίου 2010

Πάμε για …ανακατάληψη του κλειστού γυμναστηρίου;

Το 2ο λύκειο και το 2ο γυμνάσιο, κλειστό γυμναστήριο δεν έχουν για να γυμνάζονται και για να γίνεται το μάθημα της γυμναστικής πιο ευχάριστο τις ζεστές ημέρες αλλά και τις χειμωνιάτικες (φυσικά όταν βρέχει μάθημα δε γίνεται γιατί ο κλειστός χώρος στο ισόγειο του σχολείου δεν προσφέρεται για’ αυτό). Για την ακρίβεια είχαν αλλά τους το …’κλεψαν. Το κλειστό γυμναστήριο που κτίστηκε στην αυλή του διπλανού δημοτικοί σχολείου, επί της Ηρώων Πολυτεχνείου, για τις ανάγκες των σχολείων κτίστηκε. Αλλά η Δημοτική Αρχή και ο ΑΟΔΛ (Αθλητικό Οργανισμός Δήμου Λαρισαίων) έκαναν κατάληψη για τις ανάγκες -λένε- του μαζικού αθλητισμού και για να το νοικιάζουν σε ομάδες. «Μπορείτε να το χρησιμοποιείτε μετά τις 2 μμ» μας λένε, απαντώντας στο αίτημά μας. Δηλαδή εννοούν πως το μάθημα της Φυσικής Αγωγής να γίνεται μετά τις 2μμ; «Γιατί το χρησιμοποιούμε για μαζικό αθλητισμό, για να γυμνάζονται οι γυναίκες της περιοχής». Να γυμνάζονται οι μαμάδες των μαθητών της περιοχής και τα παιδιά τους να γυμνάζονται έξω στον ήλιο και στο κρύο. Άδικο δεν είναι …μαμάδες;

Πάγιο και διαχρονικό το αίτημά μας για την απόδοση του κλειστού γυμναστηρίου στους μαθητές των δύο σχολείων. Νομίζω πως έφτασε η ώρα να δράσουμε∙μη ξεχνάτε πως έχουμε και αυτοδιοικητικές εκλογές οσονούπω. Τι πρέπει να κάνουμε, λοιπόν; Θα πρέπει να αρχίσουμε μια οργανωμένη δράση, κλιμακωτή και με συγκεκριμένη τακτική. Σε πρώτη φάση, ενημερώνουμε γραπτώς τη Δημοτική Αρχή και τον ΑΟΔΛ για την πρόθεση μας να διεκδικήσουμε το Γυμναστήριο που μας ανήκει. Ενημερώνουμε ταυτόχρονα και όλους τους υποψήφιους δημάρχους, περιφερειάρχες κλπ. Αν χρειαστεί το κάνουμε με ανοικτή επιστολή στον τοπικό Τύπο, συνυπογράφοντας μαθητές, καθηγητές και γονείς. Ταυτόχρονα, αντιπροσωπεία μαθητών και καθηγητών επισκέπτεται την ομάδα γυναικών την ώρα που γυμνάζεται και μιλάμε μαζί τους, τις ενημερώνουμε, τους καταθέτουμε την επιχειρηματολογία μας και ευελπιστούμε στο να εισακουστούμε. Τι στο καλό, μανάδες των μαθητών είναι, δε θα καταλάβουν το δίκαιο του αιτήματός μας να ασκήσουνε αυτές την πίεση …άνωθεν; Αν δεν εισακουστούμε, πράγμα που αντεύχομαι, προβαίνουμε σε συμβολική κατάληψη και αποκλεισμό της εισόδου του γυμναστηρίου, τις προγραμματισμένες ώρες συνάθροισής τους. Εάν δεν βρούμε ανταπόκριση ούτε με τον τρόπο αυτό, ενημερώνουμε Δήμο, ΑΟΔΛ, Νομαρχία, Τροχαία και συμπολίτες μας οδηγούς για την πρόθεσή μας να αποκλείουμε καθημερινά για ένα μισάωρο και σε συγκεκριμένες ώρεςιατί σκοπός μας δεν θα είναι η ταλαιπωρία των οδηγών, αλλά η αφύπνιση των κρατούντων για την αποφασιστικότητα και τη δυναμικότητά μας στη διεκδίκηση του δικαιώματός μας να χρησιμοποιούμε το κλειστό γυμναστήριο- τη μία κατεύθυνση της Ηρώων Πολυτεχνείου. Δε θα χρειαστεί να κατεβαίνει όλος ο πληθυσμός των 2 σχολείων στους δρόμους. Αρκούν τα τμήματα που έχουν γυμναστική εκείνη την ώρα. Δε χρειάζεται να δώσουμε αφορμές για επικριτικά σχόλια περί …καταλήψεων και χαμένων ωρών διδασκαλίας. Όσο δε πλησιάζουν οι εκλογές, ε όλο και κάποιον θα …συγκινήσουμε και θα βρεθεί στο πλευρό μας, έως ότου η Δημοτική Αρχή και ο ΑΟΔΛ μας ικανοποιήσει. Τι λέτε, έχετε-έχουμε το κουράγιο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τι λένε για το 2

"Όπως και να το κάνουμε, αν φέρουμε την σύγκριση σε ποδοσφαιρικά κριτήρια, αν το 1o Λύκειο αντιστοιχεί στην Ρεάλ Μαδρίτης, το 2ο Λύκειο είναι η Μπαρτσελόνα, με ότι κι αν σημαίνει ο σύλλογος αυτός για την Καταλονία, σε σχέση με την βασιλική Ρεάλ. Ήσασταν το Λύκειο του λαού κι αυτό, πώς να το κάνουμε, γοητεύει”.

Ρήση απόφοιτου του 1981 του 1ου Λυκείου

Το ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ μας

- Ένας ιστοχώρος για ένα διαρκή διάλογο -χωρίς επίλογο- από …μηδενικής βάσης. Ένας ιστοχώρο όπου, μαθητές και καθηγητές, δια-λογιζόμαστε, συλ-λογιζόμαστε, ανα-λογιζόμαστε. Ένας ιστοχώρος συνάντησης και ανταλλαγής απόψεων, ιδεών και προτάσεων, για ενημέρωση, πληροφόρηση, κατά της παρα-πληροφόρησης.
- Συν-διαλεγόμαστε, Συμ-μετέχουμε, Συν-εργαζόμαστε και αποκτούμε τη δυνατότητα και ικανότητα να οσφραινόμαστε …χρώματα, να γευόμαστε …χάδια, ν’ αφουγκραζόμαστε …αρώματα, να βλέπουμε …νοστιμιές, ν’ αγγίζουμε …ήχους.
- Γιατί, θεωρούμε πως χρήσιμον είναι να παρατηρεί κανείς τη λεπτομέρεια μέσα στην ολότητα, να ξεχωρίζει τη γοητεία μέσα στην ασχήμια, να προτιμά την ομορφιά από τη χρησιμότητα, τη χάρη από την αποτελεσματικότητα.
- Δρω γιατί Aντιδρώ, Μετέχω και Συμμετέχω είναι το σύνθημά μας.

'Ιτε παίδες. Γράφουμε, Ανα-γράφουμε, Συγ-γράφουμε και αποστέλλουμε το δικό μας κείμενο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: 2genlyklar@gmail.com, για δημοσίευση.