Τρίτη, 2 Νοεμβρίου 2010

The Panelladikes Project

"Σκοπός μου ήταν με το ταινιάκι αυτό, που διακρίθηκε στο Argo International Film Festival (Βόλος, 27-28 Αυγούστου 2010), να καταγγείλω το ελληνικό σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.", γράφει ο Θρασύβουλος Καλαιτζίδης, πρώην μαθητής Θεωρητικής και νυν φοιτητής.

Ο Θρας (όπως του αρέσει να τον αποκαλούν) είναι από το Βόλο και σπουδάζει στην Αθήνα. Έδωσε Πανελλαδικές εξετάσεις το 2010.

Ο Θρας λοιπόν, θέλοντας να μας ενημερώσει (όχι τόσο εμάς που το περάσαμε, αλλά όσους δεν ξέρουν τι εισίν Πανελαδικές) για όσα περνάει ένας μαθητής κατά τη διάρκεια εκείνης την χρονιάς (στην πραγματικότητα τις τελευταίες 40 μέρες) έκανε αυτό το βιντεάκι, που μάλιστα βραβεύτηκε!!


Κατά τη γνώμη μου το βιντεάκι αυτό θα εκφράσει πολλά απο τα δικά σας συναισθήματα, όπως συνέβει και με μένα. Το μόνο σημείο ίσως που θα διαφωνήσω είναι η γνώμη του για το δημόσιο σχολείο. Όχι πως έχει άδικο, αλλά παίζει ρόλο και σε ποιους καθηγητές θα τύχεις, σε ποιο σχολείο και άλλα πολλά...
Σημασία έχει πως το συγκεκριμένο επιχείρημα του μαθητή είναι εξαιρετικό και πετυχημένο!

Ο Θρας είναι φοιτητής στην Αθήνα (θα δείτε εξάλλου να έχει κολλημένο ένα χαρτί στον τοίχο μπροστά από το θρανίο του με τον στόχο του).
Τα μόρια του στις Πανελλαδικές είναι 18362 !!!!! Ο στόχος επιτεύχθει!!!!!

Η αγωνία, η τρέλα, ο φόβος και το γέλιο ένος τελειόφοιτου μαθητή αποτυπώνονται σε αυτό το βίντεο!
Το άγχος μα και το πείσμα χωράνε στο ολιγόλεπτο βιντεάκι!
40 μέρες και νύχτες ατελείωτες. Ο χρόνος κολλάει και το μυαλό επίσης. Μα είναι η στιγμή που πρέπει να βρεις τη δύναμη, να θυμηθείς το όνειρο και το στόχο σου για να συνεχίσεις...
Βιβλία με σημειώσεις, βιβλία παντού και εσύ πρέπει να οργανωθείς, να αντέξεις λίγο ακόμα.

Στο τέλος, τα καταφέρνεις... Η μεγάλη μέρα φτάνει. Γράφεις έκθεση και νομίζεις πως οι εξετάσεις είναι πιο εύκολες από ό,τι σου λέγανε.
Επόμενος στόχος, το μάθημα επιλογής. Ένα ατελείωτο σαββατοκύριακο που όμως περνάει.
Οι μέρες που ακολουθούν δύσκολες, ελπίδες και φόβοι ξετυλίγονται στο μυαλό σου ενώ εκείνο πρέπει να μείνει συγκεντρωμένο. Εδώ είναι που δεν πρέπει να χάσεις το στοίχημα με τον εαυτό σου.. Είναι η στιγμή που πρέπει να προχωράς και να αφήνεις πίσω τα μαθήματα που έδωσες (έτσι μου έλεγαν εμένα κάποιοι καθηγητές από το σχολείο). "ΚΟΙΤΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ"

Και το αποτέλεσμα μοιάζει ανακουφιστικό...! Γέλια, θάλασσα, βουτιές, συγκίνηση και ένα " Είχε πλάκα τελικά!!!!!"

Απολαύστε την πολύ πετυχημένη προσπάθεια του φίλου μας από τον Βόλο!!!
Καλές σπουδές Θρας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




ΠΗΓΗ: http://anemistir.blogspot.com/2010/10/panelladikes-project.html

ΕiRiNi

1 σχόλιο:

ΕiRiNi είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=24qIKI8fdfA&feature=player_embedded

και δω ειναι το βιντεο 2

Τι λένε για το 2

"Όπως και να το κάνουμε, αν φέρουμε την σύγκριση σε ποδοσφαιρικά κριτήρια, αν το 1o Λύκειο αντιστοιχεί στην Ρεάλ Μαδρίτης, το 2ο Λύκειο είναι η Μπαρτσελόνα, με ότι κι αν σημαίνει ο σύλλογος αυτός για την Καταλονία, σε σχέση με την βασιλική Ρεάλ. Ήσασταν το Λύκειο του λαού κι αυτό, πώς να το κάνουμε, γοητεύει”.

Ρήση απόφοιτου του 1981 του 1ου Λυκείου

Το ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ μας

- Ένας ιστοχώρος για ένα διαρκή διάλογο -χωρίς επίλογο- από …μηδενικής βάσης. Ένας ιστοχώρο όπου, μαθητές και καθηγητές, δια-λογιζόμαστε, συλ-λογιζόμαστε, ανα-λογιζόμαστε. Ένας ιστοχώρος συνάντησης και ανταλλαγής απόψεων, ιδεών και προτάσεων, για ενημέρωση, πληροφόρηση, κατά της παρα-πληροφόρησης.
- Συν-διαλεγόμαστε, Συμ-μετέχουμε, Συν-εργαζόμαστε και αποκτούμε τη δυνατότητα και ικανότητα να οσφραινόμαστε …χρώματα, να γευόμαστε …χάδια, ν’ αφουγκραζόμαστε …αρώματα, να βλέπουμε …νοστιμιές, ν’ αγγίζουμε …ήχους.
- Γιατί, θεωρούμε πως χρήσιμον είναι να παρατηρεί κανείς τη λεπτομέρεια μέσα στην ολότητα, να ξεχωρίζει τη γοητεία μέσα στην ασχήμια, να προτιμά την ομορφιά από τη χρησιμότητα, τη χάρη από την αποτελεσματικότητα.
- Δρω γιατί Aντιδρώ, Μετέχω και Συμμετέχω είναι το σύνθημά μας.

'Ιτε παίδες. Γράφουμε, Ανα-γράφουμε, Συγ-γράφουμε και αποστέλλουμε το δικό μας κείμενο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: 2genlyklar@gmail.com, για δημοσίευση.