Τρίτη, 28 Δεκεμβρίου 2010

Επιτέλους …χάσαμε στην καλαθοσφαίριση

Σας παραξένεψε ο τίτλος; Εμείς πάντως σοβαρολογούμε και ...θριαμβολογούμε. Η ομάδα μας έδωσε τέσσερεις νικηφόρους αγώνες, με το 5ο Γεν. Λύκειο Λάρισας, με το 7ο Γεν. Λύκειο Λάρισας, με το Γεν. Λύκειο Νίκαιας και με το Ιδιωτικό Γεν. Λύκειο Μ. Ράπτου. Έφτασε στον τελικό να αντιμετωπίσει την …επαγγελματική ομάδα του 4ου Γεν. Λυκείου Λάρισας –οι κατοικούντες εν Ιερουσαλήμ, αλλά και οι πέριξ αυτής, γνωρίζουν(!!.!) αλλά σιωπούν (;;;). Οι μαθητές-παίχτες του σχολείου μας, μαζί με τον προπονητή τους, είχαν ένα δίλημμα, δύο επιλογές: ή να νικήσουν και το 4ο και να συνεχίσουν τους αγώνες σε περιφερειακούς αγώνες και στη συνέχεια σε πανελλήνιο επίπεδο, ή να χάσουν, να ολοκληρώσουν τη φετινή πορεία και να ασχοληθούν, απερίσπαστοι με τα μαθήματά τους. Εξάλλου, στη φετινή ομάδα, πολλοί παίκτες (νομίζω 8) είναι μαθητές της Γ’ τάξης που έχουν θέσει στόχο, όχι την κατάκτηση κυπέλλων σε αγώνες, αλλά την επιτυχία στις πανελλαδικές εξετάσεις. Συσκέφθηκαν και αποφάσισαν να τερματίσουν τη φετινή πορεία στο σημερινό τελικό. Έτσι, μοιραία έχασαν. Δεν στεναχωρέθηκαν, καθότι η τροπαιοθήκη του σχολείου μας είναι γεμάτη με τέτοια τρόπαια. Ίσως, οι μικρότεροι σε ηλικία παίχτες να είχαν άποψη, αλλά σεβάστηκαν και αυτοί την επιθυμία των πολλών. Εξάλλου αυτοί, οι μικρότεροι, έχουν να δώσουν και στις επόμενες σχολικές χρονιές παρόμοιους και νικηφόρους αγώνες. Μάλιστα, υπόσχονται πως την επόμενη σχολική χρονιά θα ξαναφέρουν το τρόπαιο εκεί που ανήκει, στο 2ο!!!

Το κλειστό γήπεδο ΕΑΚΛ ήταν κατάμεστο από τους μαθητές των δύο σχολείων. Ο παλμός μέγας, κάποια μικροεπεισόδια -άναμμα πυρσών κλπ- που ξεκίνησαν στην αρχή κατασβήστηκαν άμεσα και γενικά ο αγώνας στην ...κερκίδα συνεχίστηκε με ήπια, ολίγον υβριστικά και στο τέλος ενωτικά -υπέρ της ΑΕΛ- συνθήματα. Πανθομολογουμένως, στην κερκίδα ήμασταν οι νικητές!

Αυτά με λίγα λόγια, όσον αφορά στο σημερινό τελικό καλαθοσφαίρισης αγοριών λυκείων, που έληξε υπέρ του 4ου Γεν. Λυκείου Λάρισας. Περισσότερα στις φωτογραφίες.


Η νικήτρια ομάδα του 4ου ΓΕΛ Λάρισας



η ομάδα του σχολείου μας




Το ...τιμημένο




Όμορφες στιγμές στις κερκίδες




Από το ...ζέσταμα

Κάποιος είπε πως ...μόνοι μας παίζουμε καλύτερα. Το διαψεύδουμε μετά βδελυγμίας



θα τους ...σκίσουμε



βαστάτε με κι ας ...πέφτω




Ο καθιερωμένος όρκος ...τιμής




Φάσεις από τον αγώνα




Οδηγίες από τον κόουτς




Η αγωνία του προπονητή και των συμπαικτών




Ατυχής στιγμή για τον παίκτη μας, τον ...Αστέρη μας




μάνα πονάωωωωω


Ο κόουτς του 2ου-πριν τον αγώνα: "είμαι αισιόδοξος"



Ο κόουτς του 2ου-κατά τη διάρκεια του αγώνα: "αν χάσω θα υποβάλω την παραίτησή μου"




Ο κόουτς του 2ου-μετά τον αγώνα: "γιατί να παραιτηθώ, εξάλλου πού θα βρουν καλύτερο;"





Το τέλος του αγώνα




Οι φίλαθλοι της νικήτριας ομάδας του 4ου πανηγυρίζουν την κατάκτηση του κυπέλου




Η απονομή των μεταλλίων





Άσχετο






Τρίτο Ημίχρονο – στα σοβαρά

Αυτός ο θεσμος των ομαδικών σχολικών αγώνων ΠΡΕΠΕΙ να καταργηθεί. ή να αλλάξει ...στοχοθεσία. Έχασε την ευγενή άμιλλά και την αγωνιστικότητα που ενδεχομένως να είχαν οι εμπνευστές τους. Οι αγώνες γίνονται για την πρώτη θέση και την κατάκτηση της μοριοδότησης με 10% για την εισαγωγή στα ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αυτή είναι ωμά η πραγματικότητα. Ο σκοπός πια των αγώνων αυτών -μοριοδότηση- αγιάζει τα μέσα. -κατάκτηση α' θέσης. Γι’ αυτό παρατηρούμε αθρόες, παράνομες και επιλεκτικές «μεταγραφές» παικτών-μαθητών (και όχι μαθητών-παικτών) σε συγκεκριμένα σχολεία -εν προκειμένω από το 4ο ΓΕΛ Λάρισας- για τη δημιουργία «επαγγελματικής» σχολικής-ομάδας σε συγκεκριμένα ομαδικά αγωνίσματα, την επιλογή συγκεκριμένων προπονητών-καθηγητών ΦΑ (και όχι καθηγητών ΦΑ-προπονητών) που έχουν σαν σκοπό την κατάκτηση της επίδοξης, επίζηλης και μοριοδοτούσας (με το 10%) πρώτης θέσης. Όλα αυτά γίνονται -δυστυχώς- εν γνώσει ΟΛΩΝ των αρμοδίων και Υπευθύνων της Εκπ/σης.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα να δώσω για να γίνομαι αντιληπτός. Κάποτε, το σχολείο μας είχε προκριθεί σε αγώνα καλαθοσφαίρισης στην τελική Φάση των πανελλήνιων αγώνων καλαθοσφαίρισης αγοριών Λυκείων όπου κληρώθηκε να αντιμετωπίσει συγκεκριμένο Λύκειο της Θες/νίκης, στην ομάδα του οποίου έπαιζε, ως «μαθητής» ο Σχορετσιανίτης -ναι, αυτό το "τέρας" του Ολυμπιακού. Φήμες ανέφεραν πως ο εν λόγω παίκτης, αμειβόταν ως «μαθητής» τους σχολείου εκείνου προκειμένου να παίζει στην ομάδα καλαθοσφαίρισης και να καταγάγει από μόνος του νίκες. Περιττό να αναφέρω πως εκείνη η ομάδα κατετάγει πρώτη και οι μαθητές-παίκτες της εισήχθησαν χωρίς κανένα κόπο σε σχολές ΑΕΙ της επιλογής τους.


Ένα σχόλιο από την Eirini

Το 2ο στον τελικό. Η ομάδα μπάσκετ μας για άλλη μια φορά στον τελικό, όπως συμβαίνει άλλωστε τα τελευταια χρόνια.

Το αποτέλεσμα ήταν, ήττα της ομάδας μας... Εμείς δεν πτοούμαστε και θεωρώ ότι εκφράζω τη γνώμη πολλών!! Αντιθέτως νιώθουμε περήφανοι διότι οι μαθητές-συμμαθητές μας αγωνίστηκαν έχοντας προπονηθεί μέσα σε σχολικά πλαίσια... Ερασιτέχνες οι περισσότεροι θέλησαν με τη συμμετοχή τους να φανούν αρωγοί της σχολικής ομάδας και μάλιστα τα κατάφεραν! Ας μην ξεχνάμε ότι υπήρχαν και μαθητές της Γ΄ λυκείου, επιβαρυμμένοι με την πίεση και τη μελέτη των μαθημάτων στο πλαίσιο των Πανελλαδικών.

Είναι αναγκαίο να κατανοήσουν πρώτοι απ' όλους οι μαθητές-αθλητές και ο καθηγητής-προπονητής ότι είμαστε όλοι περήφανοι για το κατόρθωμά τους διότι γνωρίζουμε τις πιθανές δυσκολίες που βρέθηκαν στο δρόμο τους. Επίσης, είναι γνωστό ότι τα μέλη του άλλου σχολείου συμμετέχουν σε ομάδες μπάσκετ (εκτός σχολείου) οπότε είναι φυσικό να βρίσκονται σε μεγαλύτερη ετοιμότητα. Εμείς είμαστε ικανοποιημένοι που η δική μας ομάδα αποτελείται όχι μόνο από καλούς αθλητές μα και καταρχήν από καλούς μαθητές και από παιδιά με ήθος...

Να ευχηθούμε μόνο επιτυχίες σε εκείνα τα παιδιά και να μη λησμονήσουν ποτέ το "ευ αγωνίζεσθαι" σε ό,τι κι αν κάνουν στη ζωή τους.

Σας ευχαριστούμε!!!
Πάντα οπαδοί σου, 2ο!

ΥΓ. Όλες οι φωτογραφίες από τον αγώνα, βρίσκονται στο ηλεκτρονικό Λεύκωμα του σχολείου μας και μπορείτε να τις δείτε ή/και να τις μεταφορτώσετε με ένα ...κλικ!!

9 σχόλια:

nickpet είπε...

για πολλοστή φορά θέλω να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια ...στον φωτογράφο του αγώνα!!!!!

EiRiNi είπε...

χαχαχαχα....μα τι υπεροχες φωτο! αλλα γιατι βγαλατε τους... εξω απο δω;;;

η συμπεριφορα σχολειων οπως του 4ου και οι ενεργειες των συντελεστων του, ανάξιες σχολιασμού.......

ντροπή και αισχος!
Με τι αξιες αποφοιτει ο μαθητης απο κει;;
Χαιρομαι πολυ που δν ειμαι παιδι του 4ου ΓΕΛ....

Νίκος είπε...

Πράγματι η διαφθορά και η ηθική κα΄ταπτωση είναι εμφανέστατη παντού.Τέτοια πράγματα όμως ομολογώ ότι δεν τα ήξερα.Αφού το ξέρατε πάντως γιατί δεν το καταγγείλατε?Είναι λάθος νομίζω από την πλευρά σας.Συγχαρητήρια πάντως στα παιδιά,στον προπονητή και στα παιδια του σχολείου σας που υποστηρίζουν το σχολείο και σε χαρές και σε λύπες.Είναι δείγμα πραγματικής αγάπης.Θέλω πάντως να με διαψεύσετ.Σε μια φωτογραφία εικονίζεται μια ομάδα μαθητών να χαιρετάν φασιστικά.Είναι αλήθεια ή με γέλασαν τα μάτια μου?

ΕiRiNi είπε...

πού το ειδες παλι αυτο;σε ποια;

Νίκος είπε...

Αφήστε το εντελώς άκυρο.Τελικά με γέλασαν τα μάτια μου.Μην τρομαξετε.Δεν κινδυνεύετε.

ΕiRiNi είπε...

αχαχα.. ο,τι ναναι..
αν κ δν αμφεβαλλα, κοιταξα μονο στις κερκιδες του αλλου σχολειου.. :D

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Με τέτοια δεδομένα, να εύχομαι πάντα τέτοιες ήτεες - νίκες.

Συμφωνώ απολύτως με τη μη μοριοδότηση για εισαγωγή στα ΑΕΙ-ΤΕΙ.
Κάπως πρέπει να καθαρίζσουμε σιγά σιγά, να βρίσκουμε τις αξίες που έχουμε αφήσει καιρό να μουχλιάζουν.

Παιδιά, καλή χρονιά!

2ο ΓΕΛάρισας είπε...

@nickpet: ναι όντως ...έδωσε πολλές ασσιστ για σχολιασμό

@EiRiNi: Ανάλογα συμπεριφέρθηκαν και τα ...καλά παιδιά του 2ου

@Νίκος: Είνια γνωστόν τοις πάσιν αυτό που γίνεται με τις "σχολικές" ομάδες. Την κύρια ευθύνη τη φέρουν οι γονείς, αυτοί ασκούν τις πιέσεις για αποσιώπιση της κατάστασης

2ο ΓΕΛάρισας είπε...

@Διονύση: ...διότι ου περί νίκης τον αγώναν οιούμεθα αλλά λόγω...έρωτος περί το άθλημα (καθότι ερασιτέχνες). Αντευχόμεθα θερμώς

Τι λένε για το 2

"Όπως και να το κάνουμε, αν φέρουμε την σύγκριση σε ποδοσφαιρικά κριτήρια, αν το 1o Λύκειο αντιστοιχεί στην Ρεάλ Μαδρίτης, το 2ο Λύκειο είναι η Μπαρτσελόνα, με ότι κι αν σημαίνει ο σύλλογος αυτός για την Καταλονία, σε σχέση με την βασιλική Ρεάλ. Ήσασταν το Λύκειο του λαού κι αυτό, πώς να το κάνουμε, γοητεύει”.

Ρήση απόφοιτου του 1981 του 1ου Λυκείου

Το ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ μας

- Ένας ιστοχώρος για ένα διαρκή διάλογο -χωρίς επίλογο- από …μηδενικής βάσης. Ένας ιστοχώρο όπου, μαθητές και καθηγητές, δια-λογιζόμαστε, συλ-λογιζόμαστε, ανα-λογιζόμαστε. Ένας ιστοχώρος συνάντησης και ανταλλαγής απόψεων, ιδεών και προτάσεων, για ενημέρωση, πληροφόρηση, κατά της παρα-πληροφόρησης.
- Συν-διαλεγόμαστε, Συμ-μετέχουμε, Συν-εργαζόμαστε και αποκτούμε τη δυνατότητα και ικανότητα να οσφραινόμαστε …χρώματα, να γευόμαστε …χάδια, ν’ αφουγκραζόμαστε …αρώματα, να βλέπουμε …νοστιμιές, ν’ αγγίζουμε …ήχους.
- Γιατί, θεωρούμε πως χρήσιμον είναι να παρατηρεί κανείς τη λεπτομέρεια μέσα στην ολότητα, να ξεχωρίζει τη γοητεία μέσα στην ασχήμια, να προτιμά την ομορφιά από τη χρησιμότητα, τη χάρη από την αποτελεσματικότητα.
- Δρω γιατί Aντιδρώ, Μετέχω και Συμμετέχω είναι το σύνθημά μας.

'Ιτε παίδες. Γράφουμε, Ανα-γράφουμε, Συγ-γράφουμε και αποστέλλουμε το δικό μας κείμενο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: 2genlyklar@gmail.com, για δημοσίευση.