Πέμπτη, 13 Ιανουαρίου 2011

Δύο Λέξεις ...της Εύης

Η ...Εύη, συνεχίζει τη συνεργασία της με το σεμνό αυτό ιστολόγιό μας, συνεισφέροντας με ...δύο λέξεις. Με χαρά, για άλλη μια φορά, σας την παρουσιάζουμε μέσα από τα γραπτά της. Διαβάστε και μελετήστε για να κατανοήσετε κάτι απλό μα συνάμα δύσκολο.


Δύο λέξεις...

Δυο λέξεις: μίσος και αγάπη..η μια φέρνει χαμόγελο και η άλλη δάκρυ… Διάλεξε ποια θες και βάλ’ την μες στο όνειρό σου… διάλεξε όμως αυτή που θα ‘ναι για το καλό σου… Ήρθε και η δικιά μου ώρα και έπρεπε να διαλέξω… απ’ αυτές τις 2 λέξεις τη μια να επιλέξω… Δεν το σκέφτηκα καθόλου, επέλεξα αγάπη…. Δεν λογάριασα ποτέ τις συνέπειες που θα’ χει… Έκανα έναν κατάλογο με αυτά που αγαπώ… και σε αυτό το χαρτί τώρα σας τα απαριθμώ…

Αγαπώ καθετί που μου φέρνει χαρά….. Αγαπώ τη γιαγιά και αν δεν μου δίνει λεφτά… Αγαπώ τον παππού, τον θείο, την θειά… Μα πάνω απ’ όλους αγαπώ τον μπαμπά και τη μαμά… Αγαπώ τις στιγμές που με παίρνουν αγκαλιά.. Αγαπώ και τη μικρούλα μου γλυκιά ανηψιά…. Αγαπώ όταν η ομάδα μου σηκώνει κύπελλα.. Αγαπώ και τις εκπλήξεις στα γενέθλια… Αγαπώ όλους τους φίλους και το φωνάζω δυνατά.. Αγαπώ όταν μου δείχνουν ειλικρινά αισθήματα….
Παρόλο που αρχικά εγώ αγάπη διάλεξα, ύστερα το μετάνιωσα, την γνώμη μου άλλαξα… Είχα μες στην καρδιά μου, αγάπη για τους πάντες… απ’ αυτήν που περιγράφουν οι διάφορες μπαλάντες…. Μα κατάλαβα μια μέρα πως δεν άξιζε τον κόπο… πως νόημα δεν είχε αγάπη να δώσω.. το’ θελα τόσο, μα όσο και αν έδινα… ήξερα στο τέλος πως δάκρυα θα έχυνα… Γι΄αυτό και αποφάσισα την αγάπη να σπάσω… και να πάω και το μίσος λίγο να δοκιμάσω… Το έβαλα στην ψυχή μου και βολεύτηκε καλά… και ακούστε τώρα τι λέει η δική μου καρδιά…

Μισώ να μου λένε τι πρέπει να κάνω… Μισώ να μην ξέρω το πότε θα πεθάνω.. Μισώ όταν δεν είμαι στο σπίτι μονάχη.. Μισώ όταν στον καιρό λένε πως χιόνια θα’ χει… Μισώ όταν ψάχνω κάτι και ποτέ δεν το βρίσκω.. Μισώ όταν πρέπει μέγα να πάρω εγώ ρίσκο… Μισώ κάθε πολιτικό και κάθε του «θα»….. που όλοι τους είναι κλέφτες μα το παίζουν Παναγιά…. Μισώ τις πληγές που αφήνουν σημάδι… Μισώ και τις νύχτες γιατί φοβάμαι το σκοτάδι… Μισώ να βλέπω τα παιδιά, λυπημένα να κλαίνε…. Μισώ και τους υποκριτές που ψέματα λένε…. Μισώ όταν ο μπαμπάς όλο με περιορίζει… Μισώ όταν ακούω ένα δεκάχρονο να βρίζει… Μισώ όταν θέλω να φάω γλυκό… και ο γιατρός μου λέει όχι γιατί μου κάνει κακό!!!!!

Όλα αυτά τα μισώ βγαίνουν από την ψυχή… δημιουργία ενός ονείρου που έχει χαθεί… Δεν πειράζει, τώρα που δεν αγαπώ…. Νομίζω πως πιο ελεύθερα αρχίζω να ζω…. Τώρα που μισώ δεν έχω απαιτήσεις…. Φιλικά συμβουλή: ποτέ μην αγαπήσεις!!!!!!!!

3 σχόλια:

ΕiRiNi είπε...

εξαιρετικο... αλλα γιατι δεν το πηραμε ειδηση αυτο??

δεχεστε παρατηρησεις;;
νομιζω οτι το timing της αναρτησης δεν ηταν σωστο :)

Εύη είπε...

ας μην κολλαμε σε λεπτομερειες.............το σημαντικο ειναι οτι δημοσιευτηκε....ευχαριστωωω!!!!!!!

2ο ΓΕΛάρισας είπε...

@EiRiNi: έψαχνα να καταλάβω ΤΙ εννοούσες. Το βρήκα, ήταν γραμμένο ως πρόχειρο και ξέχασα, όταν ανέβασα την αναρτηση να διορθώσω την ημερομηνία. Απολογούμαι και πάω να κάνω την αυτοκριτική μου

@Εύη: Εμείς σ' ευχαριστούμε

Τι λένε για το 2

"Όπως και να το κάνουμε, αν φέρουμε την σύγκριση σε ποδοσφαιρικά κριτήρια, αν το 1o Λύκειο αντιστοιχεί στην Ρεάλ Μαδρίτης, το 2ο Λύκειο είναι η Μπαρτσελόνα, με ότι κι αν σημαίνει ο σύλλογος αυτός για την Καταλονία, σε σχέση με την βασιλική Ρεάλ. Ήσασταν το Λύκειο του λαού κι αυτό, πώς να το κάνουμε, γοητεύει”.

Ρήση απόφοιτου του 1981 του 1ου Λυκείου

Το ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ μας

- Ένας ιστοχώρος για ένα διαρκή διάλογο -χωρίς επίλογο- από …μηδενικής βάσης. Ένας ιστοχώρο όπου, μαθητές και καθηγητές, δια-λογιζόμαστε, συλ-λογιζόμαστε, ανα-λογιζόμαστε. Ένας ιστοχώρος συνάντησης και ανταλλαγής απόψεων, ιδεών και προτάσεων, για ενημέρωση, πληροφόρηση, κατά της παρα-πληροφόρησης.
- Συν-διαλεγόμαστε, Συμ-μετέχουμε, Συν-εργαζόμαστε και αποκτούμε τη δυνατότητα και ικανότητα να οσφραινόμαστε …χρώματα, να γευόμαστε …χάδια, ν’ αφουγκραζόμαστε …αρώματα, να βλέπουμε …νοστιμιές, ν’ αγγίζουμε …ήχους.
- Γιατί, θεωρούμε πως χρήσιμον είναι να παρατηρεί κανείς τη λεπτομέρεια μέσα στην ολότητα, να ξεχωρίζει τη γοητεία μέσα στην ασχήμια, να προτιμά την ομορφιά από τη χρησιμότητα, τη χάρη από την αποτελεσματικότητα.
- Δρω γιατί Aντιδρώ, Μετέχω και Συμμετέχω είναι το σύνθημά μας.

'Ιτε παίδες. Γράφουμε, Ανα-γράφουμε, Συγ-γράφουμε και αποστέλλουμε το δικό μας κείμενο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: 2genlyklar@gmail.com, για δημοσίευση.