Κυριακή, 13 Φεβρουαρίου 2011

...σε ρυθμούς πανελλαδικών εξετάσεων

Από την Πέμπτη, 10 Φεβρουαρίου, άρχισε η ηλεκτρονική κατάθεση των Αιτήσεων-Δηλώσεων για τις Πανελλαδικές εξετάσεις, που αφορούν στους μαθητές-τελειόφοιτους αλλά και σε απόφοιτους. Για την ακρίβεια, έγινε η σχετική ενημέρωση για τις Δηλώσεις και από Δευτέρα θα αρχίσει οργανωμένα η ηλεκτρονική κατάθεση τους. Όπως αντιλαμβάνεται κανείς, μπαίνουμε σιγά σιγά σε ρυθμούς πανελλαδικών∙τουλάχιστον έτσι νιώθω. Οι μαθητές της Γ’ τάξης, φυσικά το έχουν καταλάβει πολύ νωρίτερα. Εξάλλου, δικός τους είναι ο αγώνας.

Μόλις τελειώσει αυτή η διαδικασία, προγραμματίζεται ενημέρωση των μαθητών για Πεδία, Σχολές, Μόρια, Μαθήματα, Συντελεστές Βαρύτητας, Μόρια και τα άλλα …συμπαρομαρτούντα. Θα ξεκινήσει αυτή η ενημέρωση από τους μαθητές της Γ τάξης -το έχουν ζητήσει ήδη- και θα συνεχιστεί στη Β’ τάξη. Είναι αναγκαίο να γίνει αυτό, γιατί απομυθοποιούνται κάποια φαινόμενα και κάποιες καταστάσεις, όπως για παράδειγμα το ότι αυτοσκοπός δεν είναι να γράψει κανείς 100ρια στα μαθήματα για να περάσει στη σχολή επιθυμίας , αρκεί να γράψει περισσότερο απ’ όλους τους άλλους. Όπως το ότι οι βάσεις στις σχολές ανεβοκατεβαίνουν ανάλογα με την προσφορά και τη ζήτηση και όχι με βάση τις …προβλέψεις των εφημερίδων ή κάποιων «ειδημόνων». Ή ότι υπάρχουν κάποιες σχολές με βαρύγδουπα ονόματα οι οποίες δεν προσφέρουν τίποτα εξειδικευμένο, ή μάλλον προσφέρουν γενικές γνώσεις χωρίς αντίκρισμα. Ειδικά σε πολλούς μαθητές της Β’ υπάρχει μια σύγχυση σχετικά με τα Πεδία και τις Σχολές. Υπάρχουν πολλές λανθασμένες αντιλήψεις όπως, για παράδειγμα, από τη θετική κατεύθυνση μπορεί να εισαχθεί κανείς μόνο σε ιατρικές σχολές και άλλα παρόμοια. Ελπίζουμε πως με αυτές τις ενημερώσεις θα ξεκαθαριστούν πολλές ασάφειες στο μυαλό των παιδιών. Εξάλλου, η περσινή αντίστοιχη εμπειρία μας από τις ενημερώσεις που πραγματοποιήθηκαν, έδειξε πως αυτή …πιάνει τόπο. Όταν τελειώσουμε με την Γ’ και Β’ τάξη, θα γίνει ενημέρωση και στους μαθητές της Α’ τάξης, κυρίως για τις κατευθύνσεις που θα πρέπει να ακολουθήσουν, τα συν και τα κατά της επιλογής τους.

Εν τω μεταξύ, στον ειδικό πίνακα ανακοινώσεων που έχει δημιουργηθεί για τους τελειόφοιτους, αρχίσουν σιγά σιγά να αναρτώνται ανακοινώσεις που τους αφορούν. Ξεκινήσαμε με την ανακοίνωση για την παρουσία τους στα Στρατολογικά Γραφεία, με τις οδηγίες για την κατάθεση της Αίτησης-Δήλωσης και συνεχίζουμε. Αναμένουμε τις εγκυκλίους για την εισαγωγή σε στρατιωτικές και αστυνομικές σχολές (σχολές που ανήκουν στο …top10 των επιλογών των υποψηφίων, εξαιτίας της επαγγελματικής τους αποκατάστασης), το πρόγραμμα αθλητικών αγωνισμάτων για τα ΤΕΦΑΑ, τις προσθεσμίες για κατάθεση δικαιολογητικών και άλλα. Όλα, όπως είπαμε, κινούνται σε ρυθμούς πανελληνίων εξετάσεων.

2 σχόλια:

nickpet είπε...

και κάτι χρήσιμι (αλλά συνάμα αγχωτικό:)

http://www.inetfreaks.gr/panelladikes/

Ειρήνη είπε...

χαχαχαχαχα καταρχας τελεια η παραπανω προτεινομενη σελιδα (δε θα ηθελα να την ξερω εαν εδινα τωρα...χαχαχα)

και πολυ πολυ πολυ σωστή η ενημέρωση στην Α ! Σωτήρια θα τη χαρακτήριζα!!!!!!!!!!!!!
Μακαρι να γινοταν και σε μας... Γιατι οπως και να το κανουμε στη Β ειναι λιγακι αργα και στη Γ πολυ αργα για μπερδεματα με κατευθυνσεις..!!!!

Τι λένε για το 2

"Όπως και να το κάνουμε, αν φέρουμε την σύγκριση σε ποδοσφαιρικά κριτήρια, αν το 1o Λύκειο αντιστοιχεί στην Ρεάλ Μαδρίτης, το 2ο Λύκειο είναι η Μπαρτσελόνα, με ότι κι αν σημαίνει ο σύλλογος αυτός για την Καταλονία, σε σχέση με την βασιλική Ρεάλ. Ήσασταν το Λύκειο του λαού κι αυτό, πώς να το κάνουμε, γοητεύει”.

Ρήση απόφοιτου του 1981 του 1ου Λυκείου

Το ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ μας

- Ένας ιστοχώρος για ένα διαρκή διάλογο -χωρίς επίλογο- από …μηδενικής βάσης. Ένας ιστοχώρο όπου, μαθητές και καθηγητές, δια-λογιζόμαστε, συλ-λογιζόμαστε, ανα-λογιζόμαστε. Ένας ιστοχώρος συνάντησης και ανταλλαγής απόψεων, ιδεών και προτάσεων, για ενημέρωση, πληροφόρηση, κατά της παρα-πληροφόρησης.
- Συν-διαλεγόμαστε, Συμ-μετέχουμε, Συν-εργαζόμαστε και αποκτούμε τη δυνατότητα και ικανότητα να οσφραινόμαστε …χρώματα, να γευόμαστε …χάδια, ν’ αφουγκραζόμαστε …αρώματα, να βλέπουμε …νοστιμιές, ν’ αγγίζουμε …ήχους.
- Γιατί, θεωρούμε πως χρήσιμον είναι να παρατηρεί κανείς τη λεπτομέρεια μέσα στην ολότητα, να ξεχωρίζει τη γοητεία μέσα στην ασχήμια, να προτιμά την ομορφιά από τη χρησιμότητα, τη χάρη από την αποτελεσματικότητα.
- Δρω γιατί Aντιδρώ, Μετέχω και Συμμετέχω είναι το σύνθημά μας.

'Ιτε παίδες. Γράφουμε, Ανα-γράφουμε, Συγ-γράφουμε και αποστέλλουμε το δικό μας κείμενο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: 2genlyklar@gmail.com, για δημοσίευση.