Πέμπτη, 24 Φεβρουαρίου 2011

φαρσέρ και γιαλαντζί ...τρομοκράτες

Ντριννν. «2ο Λύκειο, παρακαλώ» ακούγεται η φωνή της γραμματέως. «Έχει τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός. Αδειάστε αμέσως το σχολείο» κλαπ, ακούγεται το τηλέφωνο που κλείνει. Οι λέξεις αυτές ακούστηκαν στ’ αυτιά της γραμματέας του σχολείου ορθές, κοφτές, συνεχόμενες, χωρίς ανάσα, όχι τόσο παιδικές. Αμέσως ενημερώνει τους υποδιευθυντές, συγκεντρώνεται ο Σύλλογος Διδασκόντων, γίνεται η ενημέρωση, δίνονται οι οδηγίες, κτυπά το κουδούνι να μπούμε στις τάξεις και σε χρόνο ρεκόρ, όλο το σχολείο βρίσκεται στο προαύλιο. Το ξέρουμε πως είναι φάρσα, αλλά… Έξω έχει κρύο, πέφτουν λίγες ψιχάλες και τα παιδιά θέλουν ν’ ανέβουν στις αίθουσες να φορέσουν τα μπουφάν τους. Η είσοδος όμως αποκλείεται∙ πού ξέρεις καμιά φορά… Δίνονται οδηγίες σε όσους κρυώνουν να καταφύγουν στο παρακείμενο κτίριο του 2ου γυμνασίου.

Εν τω μεταξύ, έχει ενημερωθεί το «100» για το συμβάν। Και τότε αρχίζει μια …ανάκριση της γραμματέως, «όνομα, επίθετο, όνομα πατρός, δ/νση κτλ, τι ακριβώς είπε η φωνή, πώς ακούστηκε…» και άλλα। Στο τέλος «περάστε από το Τμήμα για μια μικρή έγγραφη κατάθεση». Εμφανίζονται και οι «αστυνομικοί της γειτονιάς» εποχούμενοι και μετά από ένα δεκαπεντάλεπτο, εμφανίζονται οι ειδικοί πυροτεχνουργοί χωρίς τον ειδικό σκύλο. Ψόφησε πριν ένα χρόνο και η υπηρεσία δε χορηγεί άλλον. Ήρεμοι, αργοί στις κινήσεις τους -εξάλλου έμπειροι είναι- γνωρίζουν πως είναι φάρσα αλλά για το τυπικόν της υπόθεσης πρέπει να κάνουν μία οπτική έρευνα. Σε δέκα λεπτά έχουν τελειώσει, καθησυχάζουν τους πάντες, οι μαθητές με τους καθηγητές ανεβαίνουν στις αίθουσες, το μάθημα συνεχίζεται και η σχολική ζωή τραβά το συνήθη δρόμο της.



Είναι η μέρα τέτοια -Τσικνοπέμπτη γαρ-, είναι βαρεμάρα κάποιου …φαρσέρ, είναι το έθιμο -τουλάχιστον άπαξ κάθε σχολικής χρονιάς, μας …βομβαρδίζουν με εκρηκτικούς μηχανισμούς. Να μην εκκενώσουμε τις αίθουσες κι έτσι να αποθαρρύνουμε τους φαρσέρ, να τους στείλουμε ένα μήνυμα πως …δε μασάμε; Αλλά πάλιν πώς; Κι αν…; Έστω, ακόμη κι έτσι, ας το θεωρήσουμε ως μία …έκτακτη άσκηση ετοιμότητας σε κατάσταση συναγερμού. Αν χαθούν και μία ή δύο ώρες, ε δε βαριέσαι. Άσκηση είναι και δικαιολογεί και απώλειες. Πάντως ένα μήνυμα στέλνουμε στους φαρσέρ, στους γιαλαντζί τρομοκράτες: Δεν μας τρομάζουν αυτές καθαυτές οι απειλές σας. Εμείς θα κάνουμε την άσκηση ετοιμότητας και θα συνεχίσουμε τη ζωή μας, κι εσείς θα σκοτώνετε τη βαρεμάρα σας με απειλητικά τηλεφωνήματα.

6 σχόλια:

nickpet είπε...

Ή ίδια φάρσα "παίχτηκε"και πέρυσι. Τότε, φήμες λένε ότι ο καημένος ο σκύλος ψάχνοντας τη βόμβα, έφαγε όλα τα ανθυγιεινά σνακ που είχαν οι μαθητές κάτω από τα θρανία τους. Η χοληστερίνη του ανέβηκε στα 'υψη, το ζάχαρο επίσης, οπότε... να σου που φέτος που τον χρειαστήκαμε, είναι μακαρίτης...

Ειρήνη είπε...

περσινα, προπερσινα παραπροπερσινα κλπ κλπ κλπ κλπ οχι ξυνα αλλα σαπια πια, σταφυλλια!!!

σε μια απο τις δικες μας χρονιες μαλιστα, σε ολο το προαυλιο υπηρχε ο ψιθυρος με το ονομα του παιδιου που το εκανε. Τον ξεραμε για τις γνωστες εξυπναδες και μαγκιες... κλαπ κλαπ κλαπ..

μπραβο στον εκαστωτε πρεπει να αισθανεται πολυ μαγκας και πολυ cool!!!!!

Νίκος είπε...

Έχετε πρόβλημα βλέπω.Εμείς ευτυχώς τέτοια έθιμα δεν διαθέτουμε και ελπίζω να μην αποκτήσουμε.Γενικώς πάντα πολλές κακές συνήθειες δεν έγιναν φέτος πραγματικότητα.Σας εύχομαι να σας χάλασαν φέτος για τελευταία φορά την ηρεμία.

2ο ΓΕΛάρισας είπε...

@nickpet: φυσικά αυτή η φήμη δεν διαψευστηκε ποτέ

@Ειρήνη: το ξέρατεεεεεεεεεεε; Δλδ έκανε φάρσες και ήταν κι αυτός εκεί;

@Νίκος: αυτές ειδικά τις φάρσες τις εκλαμβάνουμε και ως άσκηση ετοιμότητας

Βασίλης 9ο είπε...

Αμφιβάλλω αν οι αστυνομικοί που έκαναν αυτοψία στο κτίριο, για ένα δακέλεπτο, να έβγαλαν έγκυρα συμπεράσματα... :Ρ Οι Ελληνικές πατέντες βλέπεις... Αν είχε τοποθετηθεί πραγματικά βόμβα και δεν είχε εντοπιστεί να βλέπαμε ποιος θα είχε την ευθύνη μετά... Εν πάση περιπτώση!.!.! Στην μαθητική κοινότητα είναι πάντα γνωστό ποιος ευθύνεται για κάποιο τέτοιο ανάλογο γεγονός... Είναι βλέπετε τα πρωτοπαλίκαρα του σχολείου αυτά και περιμένουν τέτοια γεγονότα για να νιώσουν άντρες... Το μόνο που επιζητάνε είναι φήμη! Λογικό οπότε είναι, να αφήνουν να διαδίδεται η είδηση από στόμα σε στόμα, κάνοντας οι ίδιοι την αρχή!

Επικριτέα ανοησία κάποιου επίδοξου φαρσέρ.. Δεν φταίει αυτός όμως!.! Φταίμε εμείς που μάθαμε πλέον να επικροτούμε τέτοιες ενέργειες και να μην τις καταδικάζουμε!! Το κακό αρχίζει πάντα από κάπου, εμείς όμως είμαστε αυτοί που έχουν τη δυνατότητα να το πάψουν.. Αν μπόρουμε και δεν θέλουμε τότε είμαστε συνένοχοι!!

Ειρήνη είπε...

"Είναι βλέπετε τα πρωτοπαλίκαρα του σχολείου αυτά και περιμένουν τέτοια γεγονότα για να νιώσουν άντρες..."

αυτη η φραση εμενα με καλυπτει και ως απαντηση στο ερωτημα σου, 2ο ΓΕΛ..

Τι λένε για το 2

"Όπως και να το κάνουμε, αν φέρουμε την σύγκριση σε ποδοσφαιρικά κριτήρια, αν το 1o Λύκειο αντιστοιχεί στην Ρεάλ Μαδρίτης, το 2ο Λύκειο είναι η Μπαρτσελόνα, με ότι κι αν σημαίνει ο σύλλογος αυτός για την Καταλονία, σε σχέση με την βασιλική Ρεάλ. Ήσασταν το Λύκειο του λαού κι αυτό, πώς να το κάνουμε, γοητεύει”.

Ρήση απόφοιτου του 1981 του 1ου Λυκείου

Το ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ μας

- Ένας ιστοχώρος για ένα διαρκή διάλογο -χωρίς επίλογο- από …μηδενικής βάσης. Ένας ιστοχώρο όπου, μαθητές και καθηγητές, δια-λογιζόμαστε, συλ-λογιζόμαστε, ανα-λογιζόμαστε. Ένας ιστοχώρος συνάντησης και ανταλλαγής απόψεων, ιδεών και προτάσεων, για ενημέρωση, πληροφόρηση, κατά της παρα-πληροφόρησης.
- Συν-διαλεγόμαστε, Συμ-μετέχουμε, Συν-εργαζόμαστε και αποκτούμε τη δυνατότητα και ικανότητα να οσφραινόμαστε …χρώματα, να γευόμαστε …χάδια, ν’ αφουγκραζόμαστε …αρώματα, να βλέπουμε …νοστιμιές, ν’ αγγίζουμε …ήχους.
- Γιατί, θεωρούμε πως χρήσιμον είναι να παρατηρεί κανείς τη λεπτομέρεια μέσα στην ολότητα, να ξεχωρίζει τη γοητεία μέσα στην ασχήμια, να προτιμά την ομορφιά από τη χρησιμότητα, τη χάρη από την αποτελεσματικότητα.
- Δρω γιατί Aντιδρώ, Μετέχω και Συμμετέχω είναι το σύνθημά μας.

'Ιτε παίδες. Γράφουμε, Ανα-γράφουμε, Συγ-γράφουμε και αποστέλλουμε το δικό μας κείμενο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: 2genlyklar@gmail.com, για δημοσίευση.