Τρίτη, 29 Μαρτίου 2011

Χάριν Παιδ(ε)ιάς

Καταργείται το μάθημα της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο Λύκειο!!!
Δηλαδή κι εγώ που έμαθα να γράφω και να διαβάζω στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο τι νόημα έχει το μάθημα της ΓΛΩΣΣΑΣ στο Λύκειο κι αφού έμαθα τις τέσσερις πράξεις τι νόημα έχει πια ν' ασχολούμαι με τα Μαθηματικά;

4 σχόλια:

yannidakis είπε...

αγαπητές μου φίλε έχεις πέσει και εσύ θύμα της παραπληροφόρησης των ΜΜΕ όπως στο ζήτημα της κατάργησης της Ιστορίας, των Θρησκευτικών και πάει λέγοντας.
Κανένα μάθημα δεν καταργείται, απλά μεταφέρεται στα μαθήματα επιλογής :[

Ανώνυμος είπε...

@yannidakis,
μάλλον εσύ έχεις πέσει θύμα της παραπληροφόρησης και των "παπαγάλων". Και εξηγούμαι:
Το μάθημα της <πληροφορικής στο Λύκειο, είναι ΗΔΗ επιλογής (εξαιρούνται οι κατευθύνσεις της Β και Γ Λυκείου). Απ' ότι αφήνει να εννοηθεί η Υπουργός θα πάψει ΚΑΙ από επιλογής με το πρόσχημα ότι "όλα τα παιδιά ξέρουν να πατάνε το "enter"".
Αυτή η δικαιολογία είναι πέρα για πέρα ΚΑΚΗ, γιατί ταυτίζουν την επιστήμη της Πληροφορικής με το κάθε είδους blog και Facebook και όχι με την αλγοριθμική επιστήμη και τρόπο σκέψης.

Ειρήνη είπε...

καταρχας η πληροφορικη ειναι πολυ χρησιμο μαθημα. Οι εργασιες που γινονται στις σχολες, οι παρουσιασεις και ολα τα προγραμματα που απαιτουνται τα εχουμε μαθει στην πληροφορικη του σχολειου...
Μπορει τοτε να μην το καταλαβαιναμε αλλα πραγματικα μας χρησιμευει, γιατι πώς αλλιως θα τα μαθαιναμε... Αφηστε που οι καθηγητες μας μας μιλουσαν κ για την ασφαλεια του διαδικτύου και για πολλα αλλα...

επιτελους δεν ειναι μονο το fb ιντερνετ... πφφφφ.....

υποτιθεται οτι το σχολειο αναπτυσσεται τότε γιατι καταργειται το μάθημα;

Νίκος είπε...

Το δηλώνω εξαρχής,βαριέμαι την πληροφορική,τα μαθηματικά και όλα τα υπόλοιπα,όμως είμαι ΚΑΘΕΤΑ αντίθετως στην κατάργηση μαθημάτων για να ικανοποιείται κάθε υπουργός της πλάκας.

Τι λένε για το 2

"Όπως και να το κάνουμε, αν φέρουμε την σύγκριση σε ποδοσφαιρικά κριτήρια, αν το 1o Λύκειο αντιστοιχεί στην Ρεάλ Μαδρίτης, το 2ο Λύκειο είναι η Μπαρτσελόνα, με ότι κι αν σημαίνει ο σύλλογος αυτός για την Καταλονία, σε σχέση με την βασιλική Ρεάλ. Ήσασταν το Λύκειο του λαού κι αυτό, πώς να το κάνουμε, γοητεύει”.

Ρήση απόφοιτου του 1981 του 1ου Λυκείου

Το ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ μας

- Ένας ιστοχώρος για ένα διαρκή διάλογο -χωρίς επίλογο- από …μηδενικής βάσης. Ένας ιστοχώρο όπου, μαθητές και καθηγητές, δια-λογιζόμαστε, συλ-λογιζόμαστε, ανα-λογιζόμαστε. Ένας ιστοχώρος συνάντησης και ανταλλαγής απόψεων, ιδεών και προτάσεων, για ενημέρωση, πληροφόρηση, κατά της παρα-πληροφόρησης.
- Συν-διαλεγόμαστε, Συμ-μετέχουμε, Συν-εργαζόμαστε και αποκτούμε τη δυνατότητα και ικανότητα να οσφραινόμαστε …χρώματα, να γευόμαστε …χάδια, ν’ αφουγκραζόμαστε …αρώματα, να βλέπουμε …νοστιμιές, ν’ αγγίζουμε …ήχους.
- Γιατί, θεωρούμε πως χρήσιμον είναι να παρατηρεί κανείς τη λεπτομέρεια μέσα στην ολότητα, να ξεχωρίζει τη γοητεία μέσα στην ασχήμια, να προτιμά την ομορφιά από τη χρησιμότητα, τη χάρη από την αποτελεσματικότητα.
- Δρω γιατί Aντιδρώ, Μετέχω και Συμμετέχω είναι το σύνθημά μας.

'Ιτε παίδες. Γράφουμε, Ανα-γράφουμε, Συγ-γράφουμε και αποστέλλουμε το δικό μας κείμενο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: 2genlyklar@gmail.com, για δημοσίευση.