Κυριακή, 17 Απριλίου 2011

Το Εργαστήριο Χημείας λειτουργεί

Σε παλαιότερη ανάρτησή μας, αναφερθήκαμε σε αλλαγές, διαμόρφωση και οργάνωση χώρων του σχολείου μας. Σήμερα σας παρουσιάζουμε ολοκληρωμένη την εικόνα του Χημείου μας.

Κατ' αρχάς, διαμορφώθηκε ο χώρος με την επανατοποθέτηση των θρανίων και καρεκλών σε σειρά, έτσι ώστε να υπάρχει χώρος να κινείται κανείς ευκολότερα. Καταγράφηκαν τα αντιδραστήρια, τοποθετήθηκαν σε ντουλάπια, έγινε αρίθμηση (για να βρίσκονται εύκολα). Για όλ' αυτά φρόντισαν οι χημικοί του σχολείου μας κ. Ζιούλης Λεωνίδας με τον κ. Μάρη Ηλία.






Την ώρα της Χημείας, οι μαθητές μεταφέρονται στο εργαστήριο και το πείραμα αρχίζει.



Δημιουργείται ομάδα μαθητών οι οποιοι θα πραγματοποιήσουν το πείραμα, με τη βοήθεια του καθηγητή-συντονιστή



Ο καθηγητής-συντονιστής ελέγχει τις συνθήκες πειράματος, δίνει τις σχετικές οδηγίες και η ομάδα ξεκινάνε



Πολλές φορές το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό



Το πείραμα και τα αποτελέσματά του συζητιώνται...



...ερευνώνται και επαληθεύονται





Ακολουθεί συζήτηση



Λύνονται απορίες και το μάθημα ολοκληρώνεται





5 σχόλια:

Νίκος είπε...

Ωραία εργαστήριο,σας εύχομαι όμως να αποκτήσετε ένα σαν το δικό μας!!!

Ειρήνη είπε...

τι θες νικο και μας την μπαινεις συνεχως????????????????
εχουμε 2 υπεροχα, καταπληκτικα εργαστηρια που τα αγαπουν ολοι οι μαθητες (η αληθεια να λεγεται)

χημεια=από τα καλύτερα και χρησιμότερα μαθήματα που υπάρχουν! αγαπημένο!!

ΥΓ: αξέχαστα τα πειράματα του κ. Ζιούλη :))

Νίκος είπε...

Απλά θα ήθελα να σας δείξω το δρόμο της προόδου!!Χα χα χα χα χα χα χα...........(Τα αγαπούν όλοι γιατί δεν είναι στην τάξη,ενώ πάντα υπάρχει η πιθανότητα κάποιας έκρηξης στο εργαστήριο που θα δώσει θέαμα)

Ειρήνη είπε...

αναξιο σχολιασμου....

Νίκος είπε...

Είμαι και εγώ τόσο ανάξιος για σχολιασμό μήπως?Ακούς εκεί να μην σχολιάσεις καθόλου?

Τι λένε για το 2

"Όπως και να το κάνουμε, αν φέρουμε την σύγκριση σε ποδοσφαιρικά κριτήρια, αν το 1o Λύκειο αντιστοιχεί στην Ρεάλ Μαδρίτης, το 2ο Λύκειο είναι η Μπαρτσελόνα, με ότι κι αν σημαίνει ο σύλλογος αυτός για την Καταλονία, σε σχέση με την βασιλική Ρεάλ. Ήσασταν το Λύκειο του λαού κι αυτό, πώς να το κάνουμε, γοητεύει”.

Ρήση απόφοιτου του 1981 του 1ου Λυκείου

Το ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ μας

- Ένας ιστοχώρος για ένα διαρκή διάλογο -χωρίς επίλογο- από …μηδενικής βάσης. Ένας ιστοχώρο όπου, μαθητές και καθηγητές, δια-λογιζόμαστε, συλ-λογιζόμαστε, ανα-λογιζόμαστε. Ένας ιστοχώρος συνάντησης και ανταλλαγής απόψεων, ιδεών και προτάσεων, για ενημέρωση, πληροφόρηση, κατά της παρα-πληροφόρησης.
- Συν-διαλεγόμαστε, Συμ-μετέχουμε, Συν-εργαζόμαστε και αποκτούμε τη δυνατότητα και ικανότητα να οσφραινόμαστε …χρώματα, να γευόμαστε …χάδια, ν’ αφουγκραζόμαστε …αρώματα, να βλέπουμε …νοστιμιές, ν’ αγγίζουμε …ήχους.
- Γιατί, θεωρούμε πως χρήσιμον είναι να παρατηρεί κανείς τη λεπτομέρεια μέσα στην ολότητα, να ξεχωρίζει τη γοητεία μέσα στην ασχήμια, να προτιμά την ομορφιά από τη χρησιμότητα, τη χάρη από την αποτελεσματικότητα.
- Δρω γιατί Aντιδρώ, Μετέχω και Συμμετέχω είναι το σύνθημά μας.

'Ιτε παίδες. Γράφουμε, Ανα-γράφουμε, Συγ-γράφουμε και αποστέλλουμε το δικό μας κείμενο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: 2genlyklar@gmail.com, για δημοσίευση.