Πέμπτη, 27 Οκτωβρίου 2011

Γιορτή για την 28η Οκτωβρίου

Λιτή και σε δύο …δόσεις η σημερινή διπλή γιορτή –της Σημαίας αλλά και της αντίστασης κατά των φασιστικοναζιστικών δυνάμεων του Μουσολίνι και του Χίτλερ- καθότι η εγκύκλιος του Υπουργείου αλλά και της ΔΔΕ, επέβαλλε πως η μέρα αυτή θα …συνέβαλλε στην αναπλήρωση των χαμένων, λόγω κατάληψης- διδακτικών ωρών.
Η πρωινή προσέλευση των μαθητών συνοδεύτηκε από ήχους, παιάνες εθνικούς και εμβατήρια, με τη φωνή της αξέχαστης Σοφίας Βέμπο. Κατά την πρωινή συγκέντρωση του Σχολείου στο προαύλιο, έγινε η τελετή παράδοσης της Σημαίας από το Δ/ντή του σχολείου κο Χριστόφορο Γιαλαμά στο σημαιοφόρο του σχολείου, Νούλα Γεώργιο, και η ανάγνωση των ονομάτων των παραστατών. Να σημειωθεί πως στην αυριανή παρέλαση, το σχολείο μας συμμετέχει με ομάδα …επίλεκτων και καλλίσωμων αγοριών απ’ όλες τις τάξεις, όπως επίσης καλλίκομων τε και καλλίγραμμων κοριτσιών.

Η σχολική συγκέντρωση για την απονομή της Σημαίας στο σημαιοφόρο








Η μέρα συνεχίστηκε με μαθήματα και με εμβατήρια στα διαλείμματα και περί την 12ην πρωινή, χτύπησε το κουδούνι και συγκεντρωθήκαμε στον ισόγειο χώρο, για το β’ μέρος της γιορτής.




Λιτή, σεμνή και ταπεινή η γιορτή, φιλότιμες οι προσπάθειες των συμμετεχόντων μαθητών που απήγγειλαν και των μαθητριών που απάρτιζαν τη χορωδία, κατέφεραν να δώσουν το στίγμα της ημέρας και να μας μεταφέρουν νοερά σ’ εκείνα τα δύσκολα και χαλεπά για τους προγόνους μας, χρόνια. Σ’ αυτό συνεισέφερε και η προβολή βίντεο με φωτογραφίες της εποχής, άσματα και στιγμιότυπα. Το χειροκρότημα που εισέπραξαν στο τέλος, απέδειξε την επιτυχία της σχετικής παράστασης.

Της γιορτής αυτής, προηγήθηκε η εκφώνηση του σχετικού Πρακτικού με τα ονόματα όσων αρίστευσαν και βραβεύτηκαν ως πρώτοι των πρώτων και πρώτοι μεταξύ των συμμαθητών ανά τμήμα. Η επίδοση των σχετικών Αριστείων και βραβείων, έγινε μετά τη λήξη της τελετής.


Ανάγνωση του Πρακτικού



Το φιλοθεάμων κοινό



Μαθητές απαγγέλλουν



Οι καλλίφωνες της χορωδίας άδουν καθοδηγούμενες από χορωδό



Ο Διευθυντής απευθύνει χαιρετισμό και μοιράζει συγχαρητήρια



Από τη διανομή Αριστείων και Βραβείων




5 σχόλια:

Ειρήνη είπε...

μπραβο σε ολους...

Παρασκευηηηη!! κλαπ κλαπ κλαπ ειμαι περηφανη που πήρες σειρά σε γιορτη (εγώ δεν τα είχα καταφερει :/ ) μας δικαιωσες :DDD

paraskevi είπε...

χαχαχχα,..................ναι αισθανομαι τρομερα περηφανη.........:p:p εκανα το ονειρο συ πραγματικοτητα :p

ειρηνη είπε...

όνειρο ζωης οχι αστεία :D

paraskevi είπε...

Ξερω ξερωω...!!!!!!!!

Νίκος είπε...

Καιρό έχω να περάσω από εδώ!!!Ντροπή μου!!!!Που λέτε νομίζω ότι οι φωτογραφίες του Β' μέρους είναι καλύτερες από αυτές του πρώτου!!Είναι πιο φυσικές!!Ο άλλες είναι πολύ στημένες!!!ΧΑΧΑ!!Αλλά και οι δύο ήταν άριστοι!!!

(Κάποιος θέλει να γίνει φωτογράφος!ΧΑΧΑ!!)

Τι λένε για το 2

"Όπως και να το κάνουμε, αν φέρουμε την σύγκριση σε ποδοσφαιρικά κριτήρια, αν το 1o Λύκειο αντιστοιχεί στην Ρεάλ Μαδρίτης, το 2ο Λύκειο είναι η Μπαρτσελόνα, με ότι κι αν σημαίνει ο σύλλογος αυτός για την Καταλονία, σε σχέση με την βασιλική Ρεάλ. Ήσασταν το Λύκειο του λαού κι αυτό, πώς να το κάνουμε, γοητεύει”.

Ρήση απόφοιτου του 1981 του 1ου Λυκείου

Το ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ μας

- Ένας ιστοχώρος για ένα διαρκή διάλογο -χωρίς επίλογο- από …μηδενικής βάσης. Ένας ιστοχώρο όπου, μαθητές και καθηγητές, δια-λογιζόμαστε, συλ-λογιζόμαστε, ανα-λογιζόμαστε. Ένας ιστοχώρος συνάντησης και ανταλλαγής απόψεων, ιδεών και προτάσεων, για ενημέρωση, πληροφόρηση, κατά της παρα-πληροφόρησης.
- Συν-διαλεγόμαστε, Συμ-μετέχουμε, Συν-εργαζόμαστε και αποκτούμε τη δυνατότητα και ικανότητα να οσφραινόμαστε …χρώματα, να γευόμαστε …χάδια, ν’ αφουγκραζόμαστε …αρώματα, να βλέπουμε …νοστιμιές, ν’ αγγίζουμε …ήχους.
- Γιατί, θεωρούμε πως χρήσιμον είναι να παρατηρεί κανείς τη λεπτομέρεια μέσα στην ολότητα, να ξεχωρίζει τη γοητεία μέσα στην ασχήμια, να προτιμά την ομορφιά από τη χρησιμότητα, τη χάρη από την αποτελεσματικότητα.
- Δρω γιατί Aντιδρώ, Μετέχω και Συμμετέχω είναι το σύνθημά μας.

'Ιτε παίδες. Γράφουμε, Ανα-γράφουμε, Συγ-γράφουμε και αποστέλλουμε το δικό μας κείμενο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: 2genlyklar@gmail.com, για δημοσίευση.