Πέμπτη, 5 Απριλίου 2012

Πέφτουν οι πρώτες πινελιές στο χώρο του ισογείου

Μια ακόμη ιδέα-πρόταση των μαθητών υλοποιείται και βρίσκεται σε εξέλιξη. Μετά τη μικρή παρέμβαση στο ισόγειο από τη Δ/νση -τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων, τοποθέτηση τηλεόρασης για την παρουσίαση των σχολικών εκδηλώσεων και όχι μόνο- ακολουθεί και η αισθητική παρέμβαση, από τους μαθητές. Αποφάσισαν να χρωματίσουν τους τοίχους και να παρέμβουν καλλιτεχνικά. Έριξαν την ιδέα στη Δ/νση του σχολείου, η οποία ενέκρινε την πρότασή τους, προμηθεύτηκαν υλικά χρωματισμού και νωρίς νωρίς σήμερα 5 Απριλίου έπιασαν δουλειά. Έξυσαν τους τοίχους, αφαίρεσαν καρφιά και λοιπά περιττά, άπλωσαν στο πάτωμα χαρτί, στόκαραν και άρχισαν το βάψιμο. Η ομάδα δουλεύει αρμονικά και ήδη άρχισαν να εμφανίζονται τα πρώτα οπτικά αποτελέσματα. Το μεράκι περισσεύει καθώς και η διάθεση για δουλειά.






Να γράψουμε τα ονόματα των παιδιών; Μα νομίζω πως δε χρειάζεται, τους ξέρουμε όλοι, άλλωστε σήμερα είναι αυτά τα 7 παιδιά, αύριο μπορεί να είναι άλλο 10, του χρόνου άλλοι και πάει λέγοντας. Τα παιδιά δεν έχουν ανάγκη προβολής -όπως συμβαίνει με μας τους μεγάλους-, τα παιδιά αφήνουν τα ...αποτυπώματά τους με έργα και πράξεις. Είμαστε σίγουροι πως το τελικό αποτέλεσμα θα είναι πάρα πολύ καλό και μόλις ολοκληρωθούν οι εργασίες θα σας το παρουσιάσουμε. Πιστεύουμε πως θα βρεθούν και άλλοι μιμητές, να ...ζηλέψουν και να ...τους αντιγράψουν. Τοίχοι στα σχολεία υπάρχουν πολλοί που θα ήθελαν παρεμβάσεις. Απλώς, χρήματα δεν υπάρχουν, ειδικά αυτή την περίοδο που τα οικονομικά των σχολείων τα διαχειρίζεται η Επιτροπή Παιδείας του Δήμου Λάρισας. Και δυστυχώς, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων είναι ...πανταχού απών. Θα σκεφτείτε, ίσως, πως οι απόγονοί τους είναι παρόντες. Ευτυχώς!!!

Τελικό συμπέρασμα: αν το σχολείο δώσει ευκαιρίες στους μαθητές για ...ανάσες, μπορούν να δημιουργήσουν και να ...ζωγραφίσουν. Αυτό το απλό, θα το σκεφτούν κάποτε αυτοί που σχεδιάζουν και διοικούν τα της εκπαίδευσης γενικότερα; Θα σκεφτούν ποτέ να ξαλαφρώσουν το μαθητικό φορτίο -δεν εννοούμε φυσικά να το μεταφορτώσουν στον ...κόκορα- και να το εμπλουτίσουν με άλλες δραστηριότητες, απλές, πρακτικές, χρήσιμες;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τι λένε για το 2

"Όπως και να το κάνουμε, αν φέρουμε την σύγκριση σε ποδοσφαιρικά κριτήρια, αν το 1o Λύκειο αντιστοιχεί στην Ρεάλ Μαδρίτης, το 2ο Λύκειο είναι η Μπαρτσελόνα, με ότι κι αν σημαίνει ο σύλλογος αυτός για την Καταλονία, σε σχέση με την βασιλική Ρεάλ. Ήσασταν το Λύκειο του λαού κι αυτό, πώς να το κάνουμε, γοητεύει”.

Ρήση απόφοιτου του 1981 του 1ου Λυκείου

Το ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ μας

- Ένας ιστοχώρος για ένα διαρκή διάλογο -χωρίς επίλογο- από …μηδενικής βάσης. Ένας ιστοχώρο όπου, μαθητές και καθηγητές, δια-λογιζόμαστε, συλ-λογιζόμαστε, ανα-λογιζόμαστε. Ένας ιστοχώρος συνάντησης και ανταλλαγής απόψεων, ιδεών και προτάσεων, για ενημέρωση, πληροφόρηση, κατά της παρα-πληροφόρησης.
- Συν-διαλεγόμαστε, Συμ-μετέχουμε, Συν-εργαζόμαστε και αποκτούμε τη δυνατότητα και ικανότητα να οσφραινόμαστε …χρώματα, να γευόμαστε …χάδια, ν’ αφουγκραζόμαστε …αρώματα, να βλέπουμε …νοστιμιές, ν’ αγγίζουμε …ήχους.
- Γιατί, θεωρούμε πως χρήσιμον είναι να παρατηρεί κανείς τη λεπτομέρεια μέσα στην ολότητα, να ξεχωρίζει τη γοητεία μέσα στην ασχήμια, να προτιμά την ομορφιά από τη χρησιμότητα, τη χάρη από την αποτελεσματικότητα.
- Δρω γιατί Aντιδρώ, Μετέχω και Συμμετέχω είναι το σύνθημά μας.

'Ιτε παίδες. Γράφουμε, Ανα-γράφουμε, Συγ-γράφουμε και αποστέλλουμε το δικό μας κείμενο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: 2genlyklar@gmail.com, για δημοσίευση.