Πέμπτη, 24 Μαΐου 2012

Κανονισμός εισαγωγής σπουδαστών/στριών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.)


Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 1655 Β/15-5-2012 ο κανονισμός εισαγωγής σπουδαστών/στριών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) για το ακαδημαϊκό έτος 2012-13. Σύμφωνα με τον κανονισμό εισαγωγής σπουδαστών/στριών ο αριθμός σπουδαστών/σπουδαστριών που θα εισαχθούν στις Α.Ε.Ν. Πλοιάρχων και Μηχανικών κατά το ακαδημαϊκό έτος 2012-2013 ανέρχονται σε 840. (494 Πλοίαρχοι και 346 Μηχανικοί). 

ΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΑ

1.1. Πρώτη Γενική Κατηγορία 

 Καλύπτει ποσοστό 35% του αριθμού εισακτέων και περιλαμβάνει υποψηφίους/ιες συμμετέχοντες στις πανελλήνιες εξετάσεις του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων των ημερησίων Γενικών Λυκείων και ημερησίων Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ-ΟΜΑΔΑ Β') από τα επιστημονικά πεδία Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών (2ο και 4ο).Επιπλέον των θέσεων αυτών και σε ποσοστό 1% θα καλύπτεται από υποψήφιους Εσπερινών Γενικών Λυκείων και εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων( ΕΠΑΛ ΟΜΑΔΑΣ Β'). 

1.2. Δεύτερη Γενική Κατηγορία 

Καλύπτει ποσοστό 25% του αριθμού εισακτέων και περιλαμβάνει υποψηφίους/ιες συμμετέχοντες στις πανελλήνιες εξετάσεις του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων των ημερησίων Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ-ΟΜΑΔΑ Α') των τομέων Μηχανολογικού, Ηλεκτρολογικού, Ηλεκτρονικού, Οχημάτων, Πληροφορικής, Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών, Ναυτικού Πλοιάρχων και Ναυτικού Μηχανικών.Επιπλέον των θέσεων αυτών και σε ποσοστό 1% θα καλύπτεται από υποψήφιους Εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ ΟΜΑΔΑΣ Α'). 

1.3. Τρίτη Γενική Κατηγορία 

Καλύπτει ποσοστό 20% του αριθμού εισακτέων και περιλαμβάνει υποψηφίους/ιες αποφοίτους Γενικών λυκείων, Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ-ΟΜΑΔΑ Β) 

 1.4. Τέταρτη Γενική Κατηγορία 

Καλύπτει ποσοστό 20% του αριθμού εισακτέων και περιλαμβάνει υποψηφίους/ιες αποφοίτους Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ-ΟΜΑΔΑΣ Α'), Τεχνικών Επαγγελματικών Εκπαιδευτηρίων (Τ.Ε.Ε.) του Ενιαίου τριετούς κύκλου σπουδών Ναυτικού και Ναυτιλιακού Τομέα ή Β' κύκλου σπουδών Τ.Ε.Ε. των Τομέων: Οικονομίας και Διοίκησης, Μηχανολογικού, Ηλεκτρονικού, Ηλεκτρολογικού, Κατασκευών, Χημικών Εργαστηριακών Εφαρμογών, Πληροφορικής - Δικτύων Η/Υ και Εφαρμοσμένων Τεχνών. 

 2. Ειδικές κατηγορίες 

2.1. Σε ποσοστό 10% πέραν του αριθμού των εισακτέων κάθε Γενικής Κατηγορίας εισάγονται υποψήφιοι/ες οι οποίοι/ες εκτός από τα προσόντα του άρθρου 3 υπάγονται στις διατάξεις της περίπτωσης (α) του άρθρου 1 του ν. 380/1976 όπως τροποποιήθηκε με το ν. 3454/2006 και τον ν. 3667/2008, ήτοι: ι)Τέκνα ή αδέλφια ανάπηρων και θυμάτων πολέμου και Εθνικής Αντίστασης. ιι) Τέκνα ή αδέλφια ανάπηρων και θυμάτων ειρηνικής περιόδου. ιιι) Τέκνα πολυτέκνων.

2.2. Σε ποσοστό 3% πέραν του αριθμού των εισακτέων κάθε Γενικής Κατηγορίας εισάγονται υποψήφιοι/ες οι οποίοι/ες εκτός από τα προσόντα του άρθρου 3 υπάγονται στις διατάξεις της περίπτωσης (β) του άρθρου 1 του ν. 380/1976 όπως τροποποιήθηκε με τον ν. 3454/2006 και το ν. 3667/2008, ήτοι τέκνα οικογενειών με τρία παιδιά.2.3. Οι ανωτέρω υποψήφιοι/ες των παραγράφων 2.1. και 2.2. κάθε Γενικής Κατηγορίας με βάση τον τελικό βαθμό κατάταξης τους, καταλαμβάνουν θέσεις Γενικής Κατηγορίας και μόνο εφόσον δεν επιλεγούν στη Γενική Κατηγορία τότε καταλαμβάνουν τις θέσεις της Ειδικής Κατηγορίας που προκηρύσσονται γι' αυτούς/ές. 

3. Γενικά 

3.1 Οι υποψήφιοι/ες του παρόντος άρθρου με βάση τον τελικό βαθμό κατάταξης τους, καταλαμβάνουν θέσεις στην ειδικότητα την οποία έχουν δηλώσει ως πρώτη επιλογή και εφόσον δεν επιλεγούν σ' αυτή καταλαμβάνουν θέσεις στην ειδικότητα την οποία έχουν δηλώσει ως δεύτερη επιλογή. 

 3.2 Σε περίπτωση που το σύνολο των θέσεων των Γενικών ή των Ειδικών Κατηγοριών δεν καλύπτεται, τότε οι κενές θέσεις μεταφέρονται στις αντίστοιχες Γενικές ή Ειδικές Κατηγορίες, της αμέσως επόμενης Γενικής ή Ειδικής Κατηγορίας. Εάν παρά τη μεταφορά των κενών θέσεων εξακολουθήσουν να παραμένουν κενά, τότε η διαδικασία επαναλαμβάνεται από την Πρώτη Γενική ή Ειδική Κατηγορία κατά τον ίδιο τρόπο. 

Προσόντα υποψηφίων 

Κάθε υποψήφιος/α πρέπει να συγκεντρώνει τα πιο κάτω προσόντα: 

1.1.Να είναι κάτοχος τίτλου απόλυσης Λυκείου ή άλλου ισότιμου τίτλου σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του εσωτερικού ή αντίστοιχου τίτλου του εξωτερικού όπως αυτά ορίζονται στο άρθρο 4 παρ. 2.2 του παρόντος κανονισμού. 

 1.2. Να έχει την Ελληνική Ιθαγένεια και να είναι γραμμένος/η στα μητρώα αρρένων ή Δημοτολόγια Δήμου ή Κοινότητας. 

 1.3. Να μην έχει συμπληρώσει το 27ο έτος της ηλικίας του/της, η οποία θα προσδιορίζεται από το έτος γέννησης, ανεξάρτητα από την ακριβή ημερομηνία.(γεννηθέντες έτους 1985 και μεταγενέστερα) 

1.4. Να είναι κατά γνωμοδότηση αρμόδιας υγειονομικής επιτροπής ικανός/ή σωματικά και πνευματικά για το ναυτικό επάγγελμα, σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν για κάθε ειδικότητα. 

1.5. Να μην έχει τιμωρηθεί με στέρηση των πολιτικών του/της δικαιωμάτων και να μην έχει καταδικαστεί για κακούργημα ή σε φυλάκιση ανώτερη του εξαμήνου καθ' υποτροπή ή μεγαλύτερη του εξαμήνου για λαθρεμπόριο ή λαθρεμπόριο ναρκωτικών ή για παράβαση του νόμου περί προστασίας του Εθνικού Νομίσματος ή για αδίκημα αναφερόμενο στην επί του πλοίου υπηρεσία και να μην έχει στερηθεί οριστικά το δικαίωμα άσκησης του ναυτικού επαγγέλματος.

Αναλυτική η σχετική εγκύκλιος, δημοσιεύεται στο  ΦΕΚ 1655 Β/15-5-2012 (κλικ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τι λένε για το 2

"Όπως και να το κάνουμε, αν φέρουμε την σύγκριση σε ποδοσφαιρικά κριτήρια, αν το 1o Λύκειο αντιστοιχεί στην Ρεάλ Μαδρίτης, το 2ο Λύκειο είναι η Μπαρτσελόνα, με ότι κι αν σημαίνει ο σύλλογος αυτός για την Καταλονία, σε σχέση με την βασιλική Ρεάλ. Ήσασταν το Λύκειο του λαού κι αυτό, πώς να το κάνουμε, γοητεύει”.

Ρήση απόφοιτου του 1981 του 1ου Λυκείου

Το ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ μας

- Ένας ιστοχώρος για ένα διαρκή διάλογο -χωρίς επίλογο- από …μηδενικής βάσης. Ένας ιστοχώρο όπου, μαθητές και καθηγητές, δια-λογιζόμαστε, συλ-λογιζόμαστε, ανα-λογιζόμαστε. Ένας ιστοχώρος συνάντησης και ανταλλαγής απόψεων, ιδεών και προτάσεων, για ενημέρωση, πληροφόρηση, κατά της παρα-πληροφόρησης.
- Συν-διαλεγόμαστε, Συμ-μετέχουμε, Συν-εργαζόμαστε και αποκτούμε τη δυνατότητα και ικανότητα να οσφραινόμαστε …χρώματα, να γευόμαστε …χάδια, ν’ αφουγκραζόμαστε …αρώματα, να βλέπουμε …νοστιμιές, ν’ αγγίζουμε …ήχους.
- Γιατί, θεωρούμε πως χρήσιμον είναι να παρατηρεί κανείς τη λεπτομέρεια μέσα στην ολότητα, να ξεχωρίζει τη γοητεία μέσα στην ασχήμια, να προτιμά την ομορφιά από τη χρησιμότητα, τη χάρη από την αποτελεσματικότητα.
- Δρω γιατί Aντιδρώ, Μετέχω και Συμμετέχω είναι το σύνθημά μας.

'Ιτε παίδες. Γράφουμε, Ανα-γράφουμε, Συγ-γράφουμε και αποστέλλουμε το δικό μας κείμενο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: 2genlyklar@gmail.com, για δημοσίευση.