Κυριακή, 21 Απριλίου 2013

3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

   Το 3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας (www.digifest.info) θα διεξαχθεί στο Αγρίνιο, στην Αλεξανδρούπολη, στο Ηράκλειο, στην Κέρκυρα, στη Λάρισα, στη Μυτιλήνη, στη Ρόδο και στα Χανιά την Παρασκευή 19 και το Σάββατο 20 Απριλίου 2013.
 
   Στο πλαίσιο του μαθητικού φεστιβάλ θα υπάρξει η δυνατότητα να παρουσιαστούν έργα ψηφιακής δημιουργίας, τα οποία δημιουργήθηκαν στα μαθήματα Πληροφορικής όλων των βαθμίδων (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Γενικό και Επαγγελματικό Λύκειο), στο μάθημα Ερευνητικές Εργασίες (Project) των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ και στο μάθημα Ειδική Θεματική Δραστηριότητα (ΕΘΔ) των ΕΠΑΛ. Είναι δυνατό να συμπεριληφθούν και έργα τα οποία δημιουργήθηκαν σε κάποια Σχολική δραστηριότητα (Περιβαλλοντική, Πολιτιστική, Αγωγής Υγείας κ.α.) ή σε κάποιο διαθεματικό/διεπιστημονικό σχέδιο συν-εργασίας μεταξύ του μαθήματος της Πληροφορικής και άλλων μαθημάτων. Προϋπόθεση συμμετοχής ενός μαθητικού έργου στο Φεστιβάλ αποτελεί η συμμετοχή εκπαιδευτικού Πληροφορικής στην ομάδα των εκπαιδευτικών που συντονίζει το έργο, αν δεν το συντονίζει αποκλειστικά ο ίδιος. Η συγκεκριμένη μαθητική συνάντηση θα δώσει την ευκαιρία: α) της ανάδειξης της δημιουργικότητας των μαθητών και των εκπαιδευτικών Πληροφορικής και της παρουσίασης της εργασίας τους σε συμμαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και την ευρύτερη κοινωνία, β) της ενημέρωσης και της διάδοσης των μαθησιακών δραστηριοτήτων οι οποίες καλλιεργούν τη δημιουργικότητα και την ολόπλευρη μάθηση μέσω των σχεδίων εργασίας και της επίλυσης πρακτικών προβλημάτων και γ) της επικοινωνίας των μελών της σχολικής κοινότητας (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς) μεταξύ τους και με την ευρύτερη κοινωνία. Γι’ αυτό το λόγο το Μαθητικό Φεστιβάλ δεν έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα αλλά βραβεύεται κάθε συμμετοχή. Μπορεί να λάβει μέρος κάθε σχολείο από όλη την Ελλάδα, ανεξάρτητα της περιοχής που βρίσκεται, με την επισήμανση ότι η οργάνωση του Φεστιβάλ δεν μπορεί να καλύψει έξοδα μετακίνησης και διαμονής. 

Στο 3ο μαθητικό ψηφιακό φεστιβάλ δημιουργίας που θα γίνει στις 19 και 20 Απριλίου στο Μουσικό Γυμνάσιο, το σχολείο θα συμμετέχει με τρεις εργασίες: 

Α) Ενσώματη αλληλεπίδραση με το kinet 

B) Παρουσίαση της ταινίας μικρού μήκους "κι όμως…ακόμα ονειρεύομαι" με την οποία το σχολείο έλαβε μέρος στο 3ο πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό ταινιών μικρού μήκους με θέμα "ένας πλανήτης.. μία ευκαιρία" και για την οποία έλαβε τιμητική διάκριση. 

Γ) Το European School Radio "είμαστε στον αέρα". Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 4 ραδιοφωνικές ομάδες μαθητών οι οποίες εκπέμπουν κάθε Πέμπτη 22:00 με 23:00 στο http:/blogsosch.gr/estblog, αλλά και έκτακτες εκπομπές με αφιερώματα στην παγκόσμια ημέρα ποίησης, στην παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού και στο ασφαλές διαδίκτυο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τι λένε για το 2

"Όπως και να το κάνουμε, αν φέρουμε την σύγκριση σε ποδοσφαιρικά κριτήρια, αν το 1o Λύκειο αντιστοιχεί στην Ρεάλ Μαδρίτης, το 2ο Λύκειο είναι η Μπαρτσελόνα, με ότι κι αν σημαίνει ο σύλλογος αυτός για την Καταλονία, σε σχέση με την βασιλική Ρεάλ. Ήσασταν το Λύκειο του λαού κι αυτό, πώς να το κάνουμε, γοητεύει”.

Ρήση απόφοιτου του 1981 του 1ου Λυκείου

Το ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ μας

- Ένας ιστοχώρος για ένα διαρκή διάλογο -χωρίς επίλογο- από …μηδενικής βάσης. Ένας ιστοχώρο όπου, μαθητές και καθηγητές, δια-λογιζόμαστε, συλ-λογιζόμαστε, ανα-λογιζόμαστε. Ένας ιστοχώρος συνάντησης και ανταλλαγής απόψεων, ιδεών και προτάσεων, για ενημέρωση, πληροφόρηση, κατά της παρα-πληροφόρησης.
- Συν-διαλεγόμαστε, Συμ-μετέχουμε, Συν-εργαζόμαστε και αποκτούμε τη δυνατότητα και ικανότητα να οσφραινόμαστε …χρώματα, να γευόμαστε …χάδια, ν’ αφουγκραζόμαστε …αρώματα, να βλέπουμε …νοστιμιές, ν’ αγγίζουμε …ήχους.
- Γιατί, θεωρούμε πως χρήσιμον είναι να παρατηρεί κανείς τη λεπτομέρεια μέσα στην ολότητα, να ξεχωρίζει τη γοητεία μέσα στην ασχήμια, να προτιμά την ομορφιά από τη χρησιμότητα, τη χάρη από την αποτελεσματικότητα.
- Δρω γιατί Aντιδρώ, Μετέχω και Συμμετέχω είναι το σύνθημά μας.

'Ιτε παίδες. Γράφουμε, Ανα-γράφουμε, Συγ-γράφουμε και αποστέλλουμε το δικό μας κείμενο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: 2genlyklar@gmail.com, για δημοσίευση.